♥ Halwa Telinga ♥

Wednesday, September 1, 2010

jumpa

berdasarkan tajuk diatas..apakah yang anda fikirkan?? hahaha
semalam,,aku n ijan telah pown berjumpa dgn kawan kpd bf saya..iaitu syafiq..
tujuan utama adalah untuk mnyatukan si mmber aku ni ngan mmber bf aku ni..
tapi aku xtaw la pe kesudahannya..hahaha 
sooo...aku pown cubela mencerita yg baik2 sajja tntang si syafiq ni,,supaya makcik norizan kita ini berasa sedikit teruja..hahahaha bongokla!
dah,,drpd membebel bnyk2..baik kite tgk gmbar..lagi best kan?? hahahah 

Kami ke MAKAM ALMARHUM SULTAN ABDUL SAMAD
((maaf,,ada org gila terlepas))

Bersenam di Putrajaya..hahaha

sebok je nak bsenam jugak! ishk..

dan inilah suspek utama kami..SYAFIQ
((hanya mampu melihat,,penat layan kitorang aek?? haha))

Ushar pelik jap kat jambatan uh..
((ada orang kot kt bawah tuh!))

Jgn tnye knp gmbr ini dibesarkan..sekian! haha
(tgk tu,,da cam BERUK..haha))

my FAV pic!

weh! mendung da kat sane uh..

Aku suke lepak kat sini...best! sejuk lagi..haha nnti kita pergi ramai2 k??
((aku booking bus nnti))

Itu saja dari kami..haha nanti citer terbaru akan ku update later k?? ;))

No comments: