♥ Halwa Telinga ♥

Thursday, April 8, 2010

Ya Allah...

Bitter heart, bitter heart tries to keep it all inside,
Bitter heart, bitter heart shadows will help you try to hide,
Bitter heart, my bitter heart is gettin’ just a little fragile,
Bitter heart, bitter heart of mine.

ni lah antara bait2 lagu yg sering aku dendangkan bila hati aku disakiti,,bila aku merindui dan xdihiraukan ataupun bila aku cube tok mengalah dalam sesuatu hal..pernah dia tahu?oh tidak..biarla lagu ni aku dendangkan tok diri aku sorang..hati seorang perempuan yang sukar ditafsir..siapa yang mampu melembutkan hati ni?aku pun xpasti...

malam suram aku sering ditemani dengan lagu2 yang kadang membuatkan aku rindu,,geram dan kadang2 sayang yang teramat..malam ni,,aku ditemani dengan air mata..sampai hati..da beberapa hari da dia jauh dengan aku..harini dia balik keje awal..dia msg aku marah2..semata2 sbb aku pegi beli barang kat kedai..bukan aku xbagi tau..tpi dia selalu curiga dengan aku..trok sgt ke aku ni sampai dia xpercaya aku? selama ni aku percaya dia,,dia kata dia pergi keje aku percaya,,dia kata dia balik lambat aku percaya,,overtime pown aku percaya..kenapa aku xpernah curiga?sebab aku sayang dia sepenuh hati aku..tapi dia..knp selalu fikir yang negatif..aku trima je apa yang dia ckp,,sbb aku tau tu mmg sikap dia..hati perempuan mna yang tahan kalau xmenangis?

harini dia msg aku pown mcm nak xnak je..aku perasan dia kerap sgt tukar sim kad..ntah la..aku xnak fikir yang bukan2 sebab aku sayang dia..msg bermula cmni..

ijal : b..
aku : ye syg..
ijal : watpe?
aku : xde watpe,,baring je.wtpe?
ijal : kat kedai mkn ni..minum2..
aku : ok
ijal : knp ni?
aku : sakit kepala la syg..urat kat mata b ni..xtaw knp..hurmmm
ijal : pejam la mata
aku : kalau pejam mata cne nak msg?
ijal : a'ah gak ek?haha
aku : tu la pasal..
ijal : tido la law cmtu.
aku : ok....

aku biarkan je die..aku nak tgk dia msg aku lagi ke x..then msg die sampai..

ijal : da tido ke b?
aku : xpown..
ijal : bis wtpe je?
aku : baring jela..

lambat dia reply msg aku

aku : kenapa da lain?
ijal : lain ape b?
aku : xdepapela
ijal : ckpla b
aku : xdepape..

tetibe dia off hp..T.T
aku kol bnyk kali xdapat,,hntar msg xsampai..then aku tringat no dia yg lagi satu..aku kol and dia angkat..aku dgr bunyi bising macam kat karaoke..then aku nangis..dia panggil aku banyak kali tapi aku senyap je..betapa hancornya hati aku masa tu..YA ALLAH!
aku offkan hp and aku msg dia

aku : suka kan tinggalkan b?
ijal : Allah mane de b.
aku : abis uh tukar sim kad nape xgtaw?susah?xboleh ke?
ijal : tdi call mak la..tnye pasal adik..
aku : hurmm knp dgn adik?
ijal : nnti syg citer bila syg kol japg k?
aku : ok.b xleh berenti nangisla..badan b panas sgt,,air mata b pown panas.
ijal : kuar asap x?
aku : kelakar ke?kelakar sgt?org seyes nak mati ni dia suka la..
ijal : ala syg gurau je.
aku : kalau b mati syg suka la kan?
ijal : nape ckp cmni?
aku : xdela.kalau b mati suka la syg kn?leh cari org lain..hurmm
ijal : xnak.syg nak b sorg je.
aku : abis kalau b xde
ijal : jgn la ckp bukan2.
aku : tpi knp nak b?
ijal : sbb syg,,sygkan b!
aku : knp sygkn b?
ijal : syg nak hidup dgn b,sbb syg syg b,,sbb b syg punya..
aku : tpi kalau b da xde cmne?

dia xreply...sedihnya..dia kata nak call,tpi xde pown..sedihnya..knp syg berubah? knp syg?? T.T

Ya Allah,,kau tabahkan la hati aku,,kau berikanlah aku kesetiaan dan kepercayaan..kau eratkanla perhubungan kami..sesungguhnya hanya dia yang aku cintai sampai akhir hayat aku..mungkin ini pertama kali dia buat aku macam ni,selama ini dia telah mmbahagiakan aku,,mungkin ada sebab dan hikmahnya semua ini..
Ya Allah..kau jauhkan lah perasaan curiga dan kecurangan antara kami,,kau berikan lah kami cahaya dalam perhubungan kami ini Ya Allah..semoga dia jodohku dn cinta itu milik kami Ya Allah..
Amin... T.T


benar,,hati wanita umpama kaca.
mudah retak,,
jagalah ia sayang,,
kerana sekali hati ini lukai,,
tidak mungkin ku akan berpaling lagi..

B love u sayang...









No comments: