♥ Halwa Telinga ♥

Wednesday, April 7, 2010

menyesal :(

haihh...
ape la malang nasib aku ni..da bis peluang nak isi form barulah aku sedar yang aku tersilap pilih universiti...
da la aku terlepas peluang isi maktab..ni aku terlepas lagi peluang tuk masuk uitm dgn jurusan TESL.aduh~ sedih giler la aku...
aku check balik tadi,,rupe2nyer aku mik diploma TESL kat UDM and asasi TESL lak kat UIAM..
dua2 U agama woit! kena pakai tudung labuh..adakah aku harus berubah??
hahahaha mcm sial kn soalan aku uh??
xpela beb..aku trima jela..kalau ade rezki,,and ade pluang aku tok lanjutkan pelajaran aku kat ipta ku pergi,,tapi klu xde pluang ipts kan banyak..yang penting aku xnak sebenarnya masuk form 6 ni..aku xnak hidup dalam alam persekolahan lagi eventhough form 6 uh actually PRA UNIVERSITI,,tapi its still kat skola u know..
taw2 jela budak skola ni pragai dorg kebudak2kan walaupun actually dorg da matang..
aku harap sangat aku dapatla masuk mana2 U pown aku xkesah..asalkan aku dapat banggakan mak bapak aku..
haritu dapat pluang further study kat aussie terpaksa aku lupakan sbb mahal sgt,,skang ni tersalah plih u..WTF!
xpela nabila..sabar k?pluang ade kat mane2..yg penting usaha,,doa,,tawakal k??
GOODLUCK TO U NABILA!

hahahaha..to my friend NIK AMALIA ZAHIRA,,
yg bjaya mhadiri interview for asasi TESL kt UITM Alor Gajah Melaka this Saturday,,
i wish u all the best k??semoga berjaya and jangan cuak2 doe!
hahahahah

No comments: