♥ Halwa Telinga ♥

Friday, April 16, 2010

hatilarajadisuka! ^^,





hari ini sgt best! HAHA ;DD pagi kuar rumah kol 11 pagi and balik kol 7.30 malam..HAHA mane aku pegi weh??pegi poye2 la! xkan nak ajak ko kot! HAHA pagi2 kuar rumah tros g bustand banting jumpe kawan aku AIN,,OKB (org kaya baru)! HAHA bukan men lagi,,da pandai bergaya,,n paling penting da pandai mencarot! dlu kt skola baik kot! HAHA then g bank teman mmber aku masukkn duit *bnyk woi!*

Then g shopping baju,,tapi ujung2 xjadi cos xde yg cantik..HAHA seterusnya kami meneruskan perjalanan ke KFC! makan tghari..Lapa giler,,mane xnyer pepagi aku xbreakfast,,kesian aku! HAHA then perjalanan diteruskan ke kedai kek untuk mmbeli kek ank buah kpd kawan aku punye birhtday..haaaa..pening pale aku! HHAHA then g bowling kot,,ushar2 pakwe..cuci2 mata serta on9 disane..pastu karok! syok doe karok! puas aku nyanyi arini..sume lagu jerit2 je kot! HAHA pastu g McD n jumpe FARID ANUAR *ex syera..n lastly untuk menceriakan hati yang hiba,,kitorang mngarahkan driver kitorg a.k.a abg aku tok mmbawa kami kepantai morib dan kelanang...wah~ sangat best n happy giler kat sane..enjoy beb! ^^,

anyway today is such fun cos it about those two friend which share all the stuff and secret together,,just one thing that we didnt share at all is our BOYFRIEND! HAHA ;DD
BFF is BEST FRIEND FOREVER doe! xtaw ka?? HAHA ^^,




No comments: