♥ Halwa Telinga ♥

Wednesday, April 7, 2010

dingin

hening~

malam ni terasa sunyi..tanpa bunyi msg or call drpd si dia..
aku xde kredit nak call or msg dia...
xtaw knp,,tapi malam ni hati aku hiba..
aku terkadang terfikir..
btol ke dia sayang aku?
btol ke dia cinta aku?

tapi terkadang terfikir juga..
beruntungnya aku dapat dia.
dia sayang aku sepenuh hati dia.
dia terima diri aku seadanya.

memang btol,,perasaan ni salu berubah,,
kadang2 sayang,,
kadang2 cinta,,
kadang2 rindu,,
kadang2 benci,,
kadang2 sedih,,
kadang2 aku rase hidop aku cukup sempurna,,
tapi kadang2 kita ni manusia,,xpernah ada yg sempurna..

rase cinta tu salah satu anugerah yang xterhingga yg tuhan kurniakan kpd umat manusia untuk merasa bahagia,,tapi knp cinta itu dipermainkan? xterfikir ke dorg tntg keajaiban yg ade disebalik hubungan tu..bagi aku,,aku selalu mgharapkan yg terbaik dalam perhubungan aku..walaupun dia xsekepala dgn aku,,or xleh nak faham aku,,aku akan cube tok mendapatkan hati die dgn memahami dia..bapak aku ade kata :

"kalau dia xboleh ikot cara kita,,xsalah kalau kita mengalah dan ikut cara dia"

jadi aku cube tok fahami perasaan dia,,aku ikut semua ckp die,,supaya dia syg aku,,supaya dia menganggap aku sebagai wanita paling sempurna untuk dia,,memang susah pada mulanya,,tapi bila dah buat,,aku dapat rase nikmatnya hubungan tuh..kasih sayang aku pada dia kini makin lama makin menebal..xpernah aku sangka cinta yg aku trime sekadar atas niat nak sedapkan hati dia menjadi sebuah cinta yang aku idamkan selama ini..sungguh! xpernah aku rasa sehangat ini selama aku bercinta dgn yg lain,,tapi kali ni,,aku dapat rase niatnya murni..
aku pernah cakap kat dia,,aku xmengharapkan apa2 yg besar dalam hubungan kerana aku takut dengan kekecewaan..jadi aku cume mengharapkan agar dia setia dan tidak memainkan perasaan aku..andai ada yg lebih baik untuk dia,,aku relakan dia pergi..

namun,,harus aku akui,,mmg sebenarnya aku tipu diri aku sendiri,,harapan aku terhadap hubungan ni,,sangat besar! aku menginginkan dia di masa hadapan aku..aku inginkan dia menemani aku seumur hayatku,,aku inginkan dia menjadi raja di hati aku..tapi aku rahsia rase ini,,sbb aku xnak bebankan dia..aku xnak susahkan dia...

cukupla..kalau nak crita lagi,,sampai minggu dpn pown xabis.. ape2 pown..aku sayang dia sepenuh hati aku..dia la cinta aku buat selamanya....

i love u sayang...
Credit to MOHD LIZAL
TQ for loving me..:)
i will always love u sayang...♥

eh,,hp bunyila..
yeay! sayang call..
macam2 taw2 je b tgh rindu kat sayang sgt2 ni..
♥♥♥♥♥








No comments: