♥ Halwa Telinga ♥

Tuesday, April 6, 2010

ques and ans 2

Bekas kekasih saya adalah:
Izzuan bin Syukri

Saya sedang mendengar:
meniarap sambil mnjawab soalan ini..

Mungkin saya patut:
kemas bilik sbb da cam tongkang pecah! ;)

Saya suka:
hangout bersama kawan2 n bf kuh!

Sahabat-sahabat baik saya:
adlah insan yg paling dihargai dlm hidup kuh ini..

Saya tak faham:
knp perlu blame org lain n knp perlu mgumpat?

Saya kehilangan:
handphone yg baru dibeli bbrapa bulan yg lepas..(actually rosak!)

Ramai yang berkata:
"nabila,,idop ko ni xpnh ade masalah ke?aku tgk ko happy je?" hahahaha ^^,

Makna nama saya:
ya bijak pandai,cerdik,,yg manis dan bersopan santun.

Cinta itu adalah:
perasaan yg lahir dari hati individu,,niatnye ikhlas untk mbahagiakan dan bersama hingga ke akhir hayat.

Di suatu tempat, seseorang sedang:
tido kerana terlalu letih bekerja..(syg,,b love u taw!)

Saya akan cuba:
mbahagiakan semua insan dimuka bumi ini kerana tiada yg lebih berharga melainkan kebahagiaan seseorg...

Ayat SELAMANYA membawa maksud:
hingga ke hujung nyawa..

Telefon bimbit saya:
disilentkan kerana tidak mahu sebarang gangguan..

Bila saya terjaga dari tidur:
jenguk hp n try call si dia tok pastikan he's fine..=)

Saya paling meluat apabila:
minah or mamat cube tok sibok hal org n suke2 hati nak marah2 org mcm anjing!

Pesta/Parti adalah:
waktu bergembira...hoyeay!;)

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
xde kot,,sbb xminat haiwan..

Peringkat umur paling menyeronokkan bagi saya ialah:
muda remaja!

Hari ini:
hari selasa..hahahaha

Malam ini saya akan:
tros mjawab soklan ini sehingga habis..ngee~

Esok pula saya akan:
pergi ke kedai untuk mmbeli beberapa brg keperluan diri..

Saya betul-betul ingin:
mendapat kebahagiaan hidup bersama si dia yg sgt sy cintai..♥♥

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
knp huduh sgt?tpi syukurlah,,kurniaan tuhan! ^^,

Pusat membeli-belah atau arked permainan:
pusat membeli belah! heheheh

Makanan Barat atau Jepun:
Jepun! Sushi!

Bilik yang terang atau gelap:
bilik yg gelap!

Makanan segera adalah:
seangkatan McD..hahahaha (xreti nak jwb soklan ni)

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
I love u forever sayang..^^,

No comments: